Latest Movie :

Jibam (2017)


JIBAM mengisahkan tentang seorang kanak-kanak istimewa iaitu Ashraf atau Jibam yang sedikit lembab akal fikirannya, namun Jibam mempuyai keistimewaan yang tersembunyi. Jibam mewarisi kepandaian bapanya, Suman untuk mengubati penyakit. Suman mati terbunuh di dalam hutan dan kematiannya sungguh misteri. Selain itu, turut diketengahkan tentang Tok Ngah Sudin yang akan menimbulkan kebencian dan kemarahan penonton kerana sikap buruknya terhadap Jibam. Pada masa yang sama, Jibam juga dibenci Usin Singai dan kemuncaknya apabila basikal tuanya dicat warna biru oleh Jibam. Hinggakan ayam di dalam rebannya turut dicat biru akibat perbuatan Jibam.

Ia berkisarkan tentang seorang kanak-kanak istimewa bernama Jibam. Dia mewarisi bakat mengubati orang daripada ayahnya. Walaubagaimanapun, dia sering diejek oleh budak-budak kampung kerana sikapnya pelik iaitu suka mengumpul tin-tin kosong dan menyeretnya dengan tali.


Bahasa: Melayu
Sarikata: None
Klasifikasi: P13
Tarikh Tayangan: 7 Disember 2017
Genre: Drama
Durasi: 1 Jam 39 Minit
Pengedar: Empire Film Solution
Pelakon: Mohd. Ariff Abdullah, Bohari Ibrahim, Syafie Naswip, Kazar Saisi
Pengarah: Che Mie



tag : free watch tonton download  full movie malay torrent streaming kepala bergetar pencuri movie tapaw sub dfm2u geng movie bukan cincai kb kberputar kbergetar arai HD openload telemovie online filem melayu telefilem
Share this movie :

+ comments + 1 comments

June 7, 2018 at 2:02 AM

What The Fuck? Kalau movie tu x de ckap je la takde...

Post a Comment

 
Support : KB Movie | Syok Anime | Layar TV
Copyright © 2017. Kepala Bergetar Movie - All Rights Reserved
Fueled by Facebook Published by Nakazato Syunichi
Proudly powered by Blogger